Zdravje in Bolezni
  • Home
  • Alternativna medicina
  • shot shot
  • RAK
  • pogoji Obdelave
  • Dental Health
  • dietna prehrana
  • Družina Zdravje
  • Healthcare Industry
  • duševno zdravje
  • Varnost javno zdravje
  • ordinacijah Operations
  • | | Zdravje in Bolezni >  | Conditions Treatments | komunikacijske motnje |
    Zakaj smo slišali zvonjenje ali brenčanje v naša ušesa ?
    Predstavitev zvonjenje , brenčanje ali drugih zvokov v ušesih se imenuje tinitus . Medtem ko to ni nenavadno, da občasno izkusijo blag tinitus , nekateri ljudje doživljajo ponavljajoče , hudo tinitus , ki posega v njihovem vsakdanjem življenju . Čeprav zdravniki ne morejo vedno našli vzrok za tinitus posameznika , obstajajoštevilni razmerah in okoliščinah , ki pogosto vodijo do tinitus . Izguba sluha

    Eden od najpogostejših vzrokov za tinitus je povezana s starostjo, izgubo sluha . Ko se staramo , naša sluha postopoma upada , in v mnogih primerih je ta padec spremlja tinitus . Čeprav znanstveniki niso prepričani, zakaj izgubo sluha vodi do tinitus , ena teorija je, da poškodovane celice v notranjem ušesu občasno neuspelih vžigov, pošiljanje naključnih električnih signalov v možgane in povzroča , da slišite zvoke, ki jih ni .


    ušesne infekcije

    Vnetja ušes pogosto povzroči, da ljudje slišali zvonjenje ali brenčanje v ušesih . Ti zvoki običajno izginejo po tem,okužba ušesa izgine .
    Ušesno maslo

    tinitus jih je kopičenje earwax lahko tudi posledica . ČepravUšesni kanal je običajno self- čiščenje, lahko maslo iz ušes včasih se udari , ustvarja blokade sluhovoda . Takšnablokada lahko povzroči , da slišite zvoke v uho . Ko jemaslo iz ušes odstranjena ,tinitus ponavadi izgine .
    Glasne zvoke

    obiskuje rock koncert ali na obisku hrupno gradbišče lahko povzroči začasno tinitus . Dolgotrajna izpostavljenost prekomernemu hrupu pogosto povzroči tako trajno poškodbo sluha in tinitus . V skladu z " The New Yorker ", skoraj polovica ameriških vojakov , ki služijo v Iraku in Afganistanu vpliva tinitus zaradi glasnih zvokov s katerimi se srečujejo v boju.
    Zdravila

    Veliko zdravil lahko povzroči , da doživite zvonjenje ali brenčanje v ušesih . Resnost teh zvokov običajno poveča z večjimi odmerki zdravil. Nekatera zdravila , ki lahko povzročijo tinitus vključujejo nekatere antibiotike, nekatere rakave zdravil in visoke odmerke aspirina . Vaš tinitus bodo najverjetneje umirile , če ste prenehali jemati zdravilo v vprašanje.
    Išči Pomoč

    Čezvonjenje in brenčanje v ušesih postane bolj pogoste ali dolgotrajnejša, bi imenovanje videti svojega zdravnika . Ona bo preučila ušesa in poskušali odkriti vzrok za vaše tinitus . Če je vaš tinitus niposledica stanja, ki je lahko ozdravljiva , lahko vaš zdravnik pomagal najti načine, da živijo s svojo tinitus . Skupne zdravljenja vključujejo zdravila, sluha in maskers .

    avtorske pravice Zdravje in Bolezni © http://sl.265health.com Vse pravice pridržane