Zdravje in Bolezni
  • Home
  • Alternativna medicina
  • shot shot
  • RAK
  • pogoji Obdelave
  • Dental Health
  • dietna prehrana
  • Družina Zdravje
  • Healthcare Industry
  • duševno zdravje
  • Varnost javno zdravje
  • ordinacijah Operations
  • | | Zdravje in Bolezni >  | Conditions Treatments | ginekoloških motenj |
    Tinitus & Menopavza
    Večina žensk že veste , da je veliko sprememb v skladišču za njih v času menopavze . Seznam sprememb, lahko se spreminjajo od zgolj sitnost zelo zaskrbljujočih simptomov. Manjše simptomi vključujejo srbenje kože, boleče sklepe in občutljivost dojk , medtem ko lahko resnejši simptomi so nihanje razpoloženja , izguba libida , utrujenost, vročinski vali , nočno potenje in telesne mase , po menopavzi A do Z. Nekateri bolj nenavadnih simptomov, povezanih z menopavzi in tinitus je eden izmed njih . Premisleki

    tinitus zvoni v ušesih . Imejte v mislih, da pa je to stanje povezano z menopavzo , je šumenje v ušesih povezano tudi z boleznimi srca, hipotiroidizem in zaradi stranskih učinkov nekaterih zdravil , po menopavzi A do Ž študij še vedno opravljena povezuje tinitus z menopavzo . Vendar pa se zdi, da jepovezava med hormonskih sprememb in tinitus ne .
    Teorije /Špekulacije

    Zdi se, dapovezava med hormonsko nadomestno zdravljenje ( HNZ ) , ki mnoge ženske odločijo za uporabo med menopavzo in perimenopavze za lajšanje simptomov menopavze , in šumenje v ušesih , po menopavzi A do Z. Poleg tega menstrualne krvavitve v perimenopavzi , v kombinaciji s hormonskim nadomestnim zdravljenjem , še dodatno zaostruje tinitus .


    študija primera

    menopavzi ženska začel izkušenj tinitus le nekaj dni po začetku HNZ . HRT je nadomestiti s steroidi inzvonjenje v ušesih ustavil . Bila je zraven dalumetno oblika HRT , in to ni povzročilzvonjenje , da ponovijo.
    Druga teorija

    Po menopavzi A do Ž , nekateri ljudje verjamejo tinitus da je samodel staranja , zato ni povezan z menopavzi sploh . Ker se pojavi menopavza pri približno 50 let , da bi bil lahko samorazlog za tinitus .
    Expert Insight

    Potrebno je več raziskav , da bi določili , če tinitus je povezano z menopavzo ali če je samo en učinek staranja . Ljudje močno verjamem pa, da HRT bodisi povzroča ali vsaj , zaostruje tinitus . Veliko zdravljenja so na voljo za simptome menopavze in tinitus , ki jih lahko pogovorite s svojim zdravnikom .

    avtorske pravice Zdravje in Bolezni © http://sl.265health.com Vse pravice pridržane